onsdag 12 oktober 2011

Wednesday !!!

Gött att jobba dagen slut ibland känns det som om jag gör bara vad jag skall sen skiter jag i resten vad hände med min arbetsplats ???? jag som älskade det så nu är det bara en plats jag är 7,5 timme om dagen för att få min  lön men som sagt bra jag har en arbetsplats men till vilket pris ????

Så du otäka människa din tid kommer snart du är så patetiskt och det är skam att såna som du får leva och andas på denna jord när fina människor får lämna oss alldeles för tidigt , jag tror på att livet är som en boomerang det du sprider får du tillbaka och nu säger jag en gång till AKTA DIG !!!! 

Varit och kollat hur jag skall fixa vinter däck till bilen Lars skötte alltid dessa grejor men nu har jag bestämmt allround däck lättare att bara köra tills det är slut sen köper man nya inga datum att hålla reda på , boka tider att byta däck mm måste vara lättast så de skall beställas online sen skickas de till verkstan de fixar resten med ballansering mm låter lätt återstår nu att se .....

Älskade man du är så saknad hur fan skall jag leva utan dig , jag har nu redat av 8 och en halv månad men detta skall nu vara resten av mitt liv nu ... hade jag inte haft mina barn så hade jag kanske valt en annan väg och jag vet att jag inte skall tänka så här men idag gör jag det , jag försöker vara glad och tacksam . Mit liv utan dig är tomt och åter tomt Miss you my love and wish live was different !!




                                                                                        




Inga kommentarer: