torsdag 13 oktober 2011

Tung Torsdag!!

Tomheten när man vaknar och inser att du är död är min verklighet varje morgon och  vissa dagar blir hela  dagen tung och en sån dag hade jag idag , de som har sagt att det blir lättare med tiden vet nog inte riktigt vad de snackar om jag tycker nu att det blir lite tyngre med tiden visst kan jag ha bra dagar och roliga party kvällar men så kommer man hem till verkligheten  och livet utan dig ...........

Till alla Läkare involverade i min man Lars-Olof Ferris 630820-3550 både på CSK och Lund
Jag hoppas att ni har svårt att sova om nätterna och ni skall kalla er själva läkare såna som gör allt för att rädda sina patienter hur kan man göra så mycket fel med en patient gång på gång och orka leva med det ??? för att ni var för lata att göra ert arbete , hur kan du kvinnliga läkare som träffade min man för ett par år sen säga till en patient nej DU får ingen transplantation det är lika bra du accepterar att DU kommer att dö i förtid är du GUD ??? hur orkar du leva med dig själv hade bara du gjort ditt jobb hade min man hamnat på transplantations listan
2 år tidigare . Vi litar på er med våra liv kommer till sjukhuset för att vi är sjuka , våra liv är i era händer och tror att ni vet vad ni sysslar med skandal .....
Alla Läkare , SSK ;USK  och koordinatorer på Sahlgrenska gjorde vad de kunde för att rädda dig och gjorde det med bravur tack för allt Allt involverade ni kommer alltid stå högt på våra listor <3 och aldrig bli glömda för det vackra ni gjorde för min man Tack .

Saknar dig min älskade now and forever

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kära du. Håller fullständigt med dig angående läkare, innan transplantationen sa dom att han ingen kol hade. NU efter tio månader kollar dom lungorna han har kol , bara50% kvar, nu ut och leta jobb, hjärtat funkar ju , men inte lungorna. Hur kan man sätta in ett nytt hjärta på en människa som har kol??? Skulle man inte kollat det innan. Jag förstår din bitterhet mot vad vi kallar Läkare:(( Ha det gott Hjärta nov -10