tisdag 18 oktober 2011

Tisdag !!

Vaknade japp första ringning detta kan ju bli en vana duscha , frukost sen promenera till jobbet skönt frisk luft innan jobbe dagen börjar läkemedel, livs, sjukhus sen avsluta på livs det kallar jag rotation eller flexibilitet , efter jobbet följde jag Åsa en bit tänkte ta en liten längre runda hem blev bara 1,8 km ja bättre än inget känns ganska bra hoppas verkligen detta kan få mig att må lite bättre att gå är ju ett sätt att bota depressioner och om detta inte på något sätt lättar får jag kanske söka hjälp jag ville helst klara detta utan läkemedel men vi får väll se ..............................

Hej min underbara tänk att det skall vara så svårt för oss att fatta att du är DÖD , BORTA ; BEGRAVEN alla vi som är kvar tycker likadant och pratar ofta om det känns som om du är bortrest och kan komma hem snart ,kanske för att vi var i Göteborg så länge jag vet inte ???? Joel sa härom dagen mamma om man tänker efter så är det vi har gått  igenom är fruktansvärt och detta är vår  lille 12 åring som pratar . Ja det vi har gått igenom är fruktansvärt men vi kommer att klara detta. Tillsammans är vi starka sa jag varje dag till dig i Göteborg och nu får vi vara starka vi som är kvar utan dig , snälla Lars hjälp dina barn fixa livet utan dig besök dem så ofta du kan och hjälp dem med sina val i livet . Jag älskar dig och saknar dig så hemskt mycket ha det bäst i himlen din Delicia