söndag 9 oktober 2011

Söndag = Vilodag ...

Vaknade otroligt sen men jag var uppe till över tre inatt kollade min box sen kom Hannah hem och berättade bubblande om sin kväll in Malmö med dessa underbara människor hon har varit med i 3 dagar lite avundsjuk har jag varit hade gärna minglat med Willie lite mer men det får vi ta nästa gång hans väg  vandrar genom Sverige , underbar man , artist som har berört mig enormt jag har hört hans låtar förut men ej kunnat koppla till vem som sjunger så kul att fått uppleva denna fantastiska kväll men underbara texter och musik som kommer ligga mig varmt om hjärtat forever <3

Drömde hårt om att jag kokade ägg åh vad gott det var slog upp ögonen gick direkt ut till köket och kokte ägg  så nyttig frukost blev det fortsatte plocka en stund Willie´s skiva på högsta volym ner och tvätta har en del tvätt som vanligt bytte säng kläder så lätt detta går lite mer energi känner jag att jag har över till annat skönt att det börjar gå på rätt håll , har varit på sparlåga i flera år då är det inte bara att komma tillskott med allt som man har planerat i sin hjärna lite varje dag har jag som ett måste för att orka gå vidare och om jag gör flera saker då är det en bonus som jag får vara nöjd med .

Saknar dig min underbara vi var och tände ett ljus på din grav idag hösten är på gång snart är det ett år sen du kom på transplantationslistan tänk vad tiden springer iväg , jag trodde sten hårt på att när du får dina organ kommer du att leva aldrig, aldrig på att du skulle dö helt ofattbart att du inte finns mer . Älskar dig min hjälte tack för att du har funnits Love you 4 ever Delicia  

Inga kommentarer: