måndag 3 oktober 2011

Sliten !!!

Vaknade i tid hann med allt jag skulle göra sen till jobbet gick direkt till packen  för att jag orkade minsann inte springa nu på morgonen, jag är hemskt trött efter helgens bus men gud det var det värt  vi hade så skoj hela dagen har jag planerat att hoppa direkt i säng och kolla på resten av min box som jag började på igår så fort jag kom hem då skulle det handlas slut i kylen sen skulle det tvättas brottar kläderna skitiga ja nu är jag på plats  och nu blir det endast softa resten av kvällen .

Hej min underbara Lars så overkligt det är för mig att du inte finns på jorden mer jag saknar som aldrig förr och aldrig mer kommer jag att se dig ,prata med dig så grymt livet kan vara min bäste vän är borta för alltid ...
Jag träffade din /vår vän som du låg på sjukhus med hon var så på G krigade mot sin sjukdom sporrade dig de dagar du var låg , hon är inte bra hennes sjukdom tar sakta över henne och jag är minsann rädd att hon kommer att förlora kriget ta hand om henne då min älskling . Älskar dig för alltid min fina din Delicia

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag skulle vilja fråga dig en grej! Jag har ju ett smyckesföretag som du kanske vet, och jag har beställt hem lite nya grejjer som jag ju ska knäppa kort på och sätta ut till hemsidan. Grejjen är den att jag alltid skriver namn på dom smycken jag har som visning så att man får se hur texten sitter! Jag har ett kors på 40 cm som ska in i sortimentet och jag undrar om du vill ha ett sånt kors med en kedja som du sj får välja, kulkedja, läderband eller kedja med länkar, kanske med ditt namn på? Maila din adress och meddela vilken kedja du skulle vilja ha isf! Det här är ju dels bra för att jag kan lägga ut fina visningsbilder på hemsdian, och dels för att det blir lite reklam för mig på en annnan del av Sverige:)Skickar alltid med lite visitkort med;)
helenaagren@hotmail.com
Smyckessidan så du får se hur smyckena ser ut är www.h-smycket.se

Helena sa...

Hehe, ja du behöver inte göra reklam om du inte vill det, det enda du behöver göra är att ta emot ett halsband! Det är nog med reklam det:)