onsdag 19 oktober 2011

Onsdag !!

Fick ett samtal av en extremt upprörd son han hade varit inblandad i något i skolan allt jag hörde var om en cykel , filmning men mobil telefon , hot och rektorn fan, fan , fan varför skall detta hända just dig du behöver nu inte mer , fick oxå reda på att rektorn skulle ringa ville bara hem och förhöra mig innan de ringde men det hann jag inte ........................ när jag kom hem då satte vi oss ner och pratade om händelsen jag hoppas nu att alla involverade har fått samtal och inte bara jag skall ringa en annan föräldrar ikväll och om inte så kan jag nog bli lite irriterad , sen får man inte filma andra med mobil telefon om de inte vill bli filmad bara  så att ni vet !!!! Sen så tycker jag att det är bra att Joel berättar för mig innan läraren det gör nog inte alla barn .

Efter samtalet då körde jag till stan skulle byta min fina Iphone laddare men de hade inte den hemma tillbaka nästa vecka sen inom guld smedjan skall fixa våra ringar till en Lars förlovnings/vigsel ring min förlovning och vigsel ring sätta ihop dem åhhh vad det kommer att bli snyggt nu kan jag alltid ha min fina vigsel ring som min fina man har designat .

Hej min fina jag önskar att du levde du var så bra med dessa samtal ifrån skolan så lugn som alltid ja ge mig styrka att klara av dessa jobbiga stunder att vara ensam mamma är banne mig inte lätt . Saknar dig som attan ha det bäst i himlen din Delicia  

Grattis fina pappa i himlen du och Lars får ta en sväng om där uppe bland molnen !!!!

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Ni har en bra relation din son och du, och som du säger är det nog inte många som berättar för sin förälder, att det ev ska komma ett samtal från lärare.
Hardu hört något från Kicki Lever, det är jättelängesen hon skrev i sin blogg, det sista inlägget var den 4 okt???
Blir lite fundersam??

Ha en trevlig kväll. Era ringar kommer säkert att bli jättevackra,

Delicia sa...

Nej jag är lite orolig jag oxå =( vi får skicka lite posetiv energi till henne <3

Kärlek & Ljus till dig fina Kicki hoppas allt bra med dig <3<3<3