lördag 15 oktober 2011

Ny dag !!

Vaknade kl 9 hoppas att denna dagen blir lite bättre än förra skulle till soptippen idag men tror att jag släpper den tanken direkt !!! en tur till staden måste ha en ny laddare till min I phone sen ner till Kyrkogården en stund tända ljus och tömma krukor på vatten , annars vet jag inte vad helgen har att bjuda på ja hemma hos oss finns det alltid tvätt så det kan jag inte rymma ifrån .
Så ja varit på stan med Zack & Hannah Hässleholm måste nog tillhöra bland de tråkigaste städer i skåne men hittade till Tiger och köpte en ny laddare till min phone 60 spänn som hittat , borde städa orkar inte i alla fall just nu kanske får en liten energi kick lite senare , middag är i ugnen Zack skall till Eslöv kolla landskampen i brottning sen vidare till Nikita så då är det bara 2 barn hemma ikväll får se vad som hittas på då antar att socker är högt på den listan och tv förstås .
Igår fick mina grannar en liten pojke grattis till er kommer in och kikar en dag <3 och en annan granne dog RIP  ja så ser livet ut tyvärr synd att vissa får dö alldeles för tidigt , jag är ganska handlingsförlamad utan min man hoppas att det försvinner snart tycker att det är jobbigt att vara så här orkeslöst och förlamad av sorg

Älskade man du är så saknad en människa kan bli hoppas att du har det bra i himlen miss you 4 ever



Inga kommentarer: