lördag 1 oktober 2011

Life must go on !!

Kl är nu nästan 10 för åtta månader sen idag ringde min telefon otäck känsla jag fick i min mage första gången av alla samtal jag har fått ifrån Tiva hände detta och det var som redan då jag visste att det var dax för dig att lämna jorden , så konstigt att en undermedvetna kan samarbeta så bara man lyssnar på dessa tecken så många svar man kan få ....
8 månader senare fungerar vi och jag själv börjar så smått komma ur min säng men har en tung tung sorg i mitt hjärta fortfarande har jag svårt att greppa detta begrepp DÖDEN fast jag vet du är död . Jag försöker att komma ut och ha kul jag vet att du hade inte velat att jag skulle deppa ihop fast det är hur lätt som helst att hamna i ett vakum av sorg jag kan inte jag skall försörja vår familj .
Om en timme kommer fina syster snabb visit innan hon skall vidare till huvudstaden sen hem och plocka lite , färga mitt hår sen vänta på kvällens bus ...
Hej min finaste Lars jag skall idag till din grav och tända ett ljus , jag vet att du har det bra på andra sidan men hade hellre haft dig hemma bredvid mig i vår säng , Joel & Affe tagit din plats , tack för att du har funnits i mitt liv älskar dig för alltid din Delica 

Inga kommentarer: