fredag 28 oktober 2011

Komp en Fredag !!

Jobba, jobba efter lunchen var man inte på topp trött som bara den vi var färdiga med dagen då frågade jag om det gick att kompa det gick och det TACKAR!!!! jag för körde till ÖB köpte ny katt toa hoppas att Affe får plats i den en katt på 8 kilo har lite trångt på kattdass  om vi säger så !! sen vidare till Maxi handla lite fredags mys och var hemma i lagom tid att laga en tidig kvällsmat och skall nu snart besiktiga bilen , och kan bara hoppas att det går bra .

Känner mig lite krasslig idag kanske bara trött hoppas det har inte tid för influensan , snuvor och annat börjar få ont i mina höfter och halsen c vitamin intag bumms skall köra lite vänner till stationen om en stund de skall på Ladies Night i Kristianstad sen skall jag bädda ner mig . Ombesiktningen om en månad pakeringsbroms och fixa läckage på bränslefiltret då får däcken vänta det sa han inget om ......

Hej min underbara Lars saknar dig idag , saknar dig varje dag snart 9 månader har gått sen du dog och det kan jag minsann inte fatta snart, 11 månader sen jag pratade med dig . Konstigt de här med tiden ???ha det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: