tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullens dag ...

Jobba,jobba ett måste för att betala räkningar trött som en gris men sprang mina rundor som en hamster i ett hjul runt runt dagarna i ända ..  fick en kanelbulle till fikat tack för den DA god var den mumms !!!

Kl 15 Massage och lite annat smått o gott en andlig upplevelse som kommer att ge mig styrka och ork att gå vidare i mitt liv efter Lars död och det kan jag bara tacka Gud, Jesus,Universum för detta som kommer att hända , längtar att se vad ni har planerat för mig <3

Hej min vackra ängel tack för att du var med idag att känna din närvaro är en sån vacker gåva som jag kan bara vara lycklig av att jag kan känna, min kärlek för dig eller vår kärlek för varandra har alltid varit på en extremt djup nivå , saknaden och tomheten efter dig är så jobbig men bara att du finns runt om mig och visar med små tecken då skall jag fixa detta , Universums uppgift att leva utan dig ... tack för att du har funnits älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: