torsdag 6 oktober 2011

I Am ALIVE !!!

Jobba, jobba vad annars skall man göra gud vad jag kan fundera vad som kommer att hända mer mitt liv , vad jag kommer att jobba med i framtiden , finner jag lycka i mitt liv igen , mina barn kommer de att fixa denna trauman efter all död som har drabbat denna familj många frågor snart kommer svaren !!!???????

Efter jobbet köpa krukor till mina banan plantor som har mått skit ett par veckor hoppas att jag kan få liv i dem  igen , de mådde så bra när jag köpte dem på Netto i sommar nu får de duscha var 3e dag monsunregn har jag hört att de gillar får sol men så olyckliga ändå , nu har jag köpt lekakulor , ny jord större krukor hoppas nu på lyckliga banan träd <3
Åsa åkte med efter jobbet hon skulle handla på kvantum som ligger bredvid blomsterlandet sen vidare till henne och dricka en god kopp kaffe och lite kvinno snack så gott älskar di vännen tillsammans är vi starka ensamstående kvinnor We can do it !!! Imorgon är det konsert i Kultur Huset  Dimestore Junkies , Willie Nile & Ted Morris längtar som bara den

Hej min vackra underbara du är saknad & älskad och allt där emellan hoppas att du har det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia

Banana Tree 

Inga kommentarer: