fredag 14 oktober 2011

Fucking Friday !!

Denna dagen var inte som jag hade tänkt mig att det skulle bli och jag säger nu så om jag får fler såna här dagar då kommer jag inte vara så stark som alla säger att jag är ..... brytas långsam till en värdelös skit på gatan vad är det jag gör kan jag bara fråga mig själv ?? eller är det för att jag är en stark själ att jag blir obehaglig ??? känns oxå lite vågat att blogga om detta men om jag skulle mista ett jobb eller socialen kommer och kollar hur vi har det angående mina barn så kom jag har inget att dölja ................
Verkar som hela familjen Ferris har haft en Fucking Fridag
Min minsta har hamnat i trubbel igen blev utslängd och blev tillfrågad vad han hade för problem ??? han hade pratat rätt ut på lektionen och nej det får man inte göra det förstår nog både han och jag men han gjorde det ja vad har han för problem ??? eller vad har du för problem lärare som frågar honom så hotfullt att har fick tårar i ögonen om mina barn mår minst lika dåligt som jag gör då är det hemskt vi försöker så hårt vi kan att komma tillbaka efter dessa dödfall i vår släkt jag är uppe i 6 st på 2 år barnen 4 , Då kan jag fråga hur hanterar ni barn i kris situation ???? eller hur mår lärarna som har hand om mina barn ??? Skickar hem ett annat barn för att han gav en kompis en klementin på lektionen för visso men herre gud, vill jag lämna mitt sköra barn i era händer det är ju frågan ???
Barn nr 2 har jätte problem med mobbing så illa så att som jag skrev innan om det vore mitt barn hade polisen varit involverad . Vad händer i våra skolor ??? jag är nu mörkrädd vet nu inte hur jag som bruten mamma skall hantera detta och ja jag skall ringa er och boka tid  för föräldrar möte  att ni skall kunna berätta för mig hur jävlig mitt barn är .....


Kära kollega jag är så ledsen att läsa detta jag har lite mer än 17 000 ,men vi är många som är underbetalda hoppas och ber att du kommer att få en högre lön , hade jag själv inte fått ta över mina huslån efter min döda man och det var precis jag fick det ,då hade jag inte klarat av en lägenhets hyra med 3 barn att försörja jag det är ganska patetiskt ..
Hoppas nu ni alla får en bättre Fredag än vad vi har fått för denna Fucking Friday vill jag inte ha i repris !!!


Min fina man jag fixa inte detta längre varför skulle du dö ?? jag är nu som svagast känns som världen är en krigs zon och jag är fienden , skall jag lägga mig eller skall jag slåss tillbaka orkar jag slåss nej det gör jag inte , snälla hjälp mig klara av detta lite av din styrka hade inte varit helt fel min hjälte <3


1 kommentar: