torsdag 27 oktober 2011

Fredag Imorgon .........

Idag skulle bilen besiktas var lite nervös vill helst inte lägga mer pengar till min bil i år mer än nya däck för att det behöver jag och det skall beställas snart mycket snart .. ja kom till besiktningen rätt tid och allt men kunde inte genomföra detta VA!!!! betalade räkningen i Augusti och det stod i Lars namn efter det har jag gjort ett ägarbyte samma månad då står bilen i annat namn och pengarna jag har betalt in skickas tillbaka men grabbarna fixade det snabbt så det blir imorgon hoppas och ber att Bettan går igenom utan anmärkning ..

Nytt modem har jag fått och kopplat in men fungerar det NEJ !!! tokiga familjen fungerar inte utan internet så jag fick koppla in det gamla igen , trött denna dagen oxå inte mycket blev gjort vi får ladda till helgen då skall det hittas energi !!! 

Miss you my love <3 more than words can say !!

Inga kommentarer: