fredag 2 september 2011

Vinlotteri !!!

Vaknade i morse leta efter arbetströja men hittade inget de har väll hamnat i Zack´s garderob antar jag grrrrrr måste ha bättre ordning på detta jobbigt att stressa så i sista minuten .
Vinlotteri idag jag är med trotts jag trodde att jag inte drack vin fast det gjorde jag ju förra Fredagen och gjorde det med råge oxå , grejen är så att i min ungdom har jag haft tråkiga upplevelser med KIR minns ni  den  otäcka drickan ??? det var ungefär det man hade råd med kostade 20 kr på den tiden ,och har då inte druckit  vin på över 30 år mer än smakat en mun när man varit på fest ja jag vet jag är knasig .... ja nu är jag med på vinlotteri på jobbet så trevligt men jag är den som inte har turen på min sida men minsann jag vann 2 flaskor så kul detta skall vi spara när det är dax för fest igen .
Hannah har åkt till Varberg party denna helgen igen men kommer hem imorgon , annars inget planerat denna helgen tvätt är ju alltid på planeringen , slappa och bara ha det gott .
Hej min underbara hoppas att du har det bäst i himlen saknar dig som bara den love you 4ever / Delicia

Vinsten !!!

Inga kommentarer: