måndag 19 september 2011

Vällingby Centrum !!

Vaknade i förmiddags skönt att sova ut lite , brunch bestod av smoothies , frallor kaffe så nice sen vidare till Vällingby centrum och handla lite som vanligt när jag packar när jag är trööt består väskan av inget bra var tvungen att handla något till Lisa Williams imorgon hittade en tunika det får bli bra hoppas hoppas på full träff . Jag måste verkligen ta tag i min vikt känner mig som en fet kossa i allt jag har på mig fy kan jag bara säga om mig själv min Lars älskade mig precis som jag var han sa till mig flera ggr i veckan Delicia du är den vacrkaste kvinnan jag har skådat han måste ju ha tyckt detta för att ljuga i 20 år tror jag inte han har gjort men jag kan inte se vad han såg ,jag saknar dig min fina Lars kan inte fatta att du är död och att det ända vi längar efter är att höra att du har det bra . Jag är ett vrak utan dig min finaste hur skall jag orka fixa detta utan dig du var/är  den viktigaste peson i mitt liv far till mina barn min stabilitet i livet du är saknad .
Idag åt vi Indiskt mumms så gott massor av vitlök och andra underbra kryddor det var så gott så nu är det bestämmt Julen i Stockholm blir det och vi kommer inte att äta Júlmat det kommer att bli Indiskt, förra julen i Göteborg hade vi bestämmt att äta på Indiskt men vi blev bjudna på julmat på patient hotellet Johannesvillan det var jättetrevligt men mycket dämpad du var på intensiven knappt vaken och vi väntade så förtvilat på dessa vackra organ och det var det enda vi alla önskade i julklapp , alla vi på patient villan önskade att våra anhöriga skulle bli friska julklappar var inte viktigt .
Så indiskt mat åt vi inte förrän dagen efter du dog en mycket dämpad middag blev det .
Nu blir det mys i soffan med goa familjen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att fixa det! Du låter som en stark kvinna! Visst kommer livet att vara en bergochdal bana ett tag till, men så småningom så blir det mer sol och mindre mörker. Så småningom tar de ljusa minnena över och död och sjukdom tar mindre plats i ens tankar.
2 år och 8 månader sedan min man dog i cancer endast 38 år gammal och livet ler igen:). Det är annorlunda, men det ler:)!

Kram

Lotta

Delicia sa...

Tack finaste Lotta då ser vi fram emot detta ljusa för det är lite mörkt emellanåt tack för dina ord kram, kram Delicia