onsdag 14 september 2011

Trött som bara den ........

Dessa dagar på jobbet har varit riktigt jobbiga mycket att göra lite personal fy bubblan kan jag bara säga orkar minsann inte göra ett smack till ikväll fast jag måste nackdelen av att vara mamma ensam mamma dessutom ,Lars skötte ganska mycket fast han hade sin syrgas upp med barnen på morgonen fixade disken innan han åkte in på sjukhus var det inte så mycket han orkade och då fick jag ta över helt jag tycker att det är ganska jobbigt att ha hela skiten själv särskilt när jag själv är sliten men snart blir det 3 dagars semester på söndag Stockholm underbara syster och Lisa Williams kan inte fatta att det redan är dax beställde dessa biljetter samma vecka som Lars dog galen jag vet men jag är glad att jag var galen nu längtar massor men först kommer lördag och en st sugar skull oh yeah !!
Tittade just på ett gammalt avsnitt Greys Anatomy där de skulle stänga av George pappas respirator vilka flash backs jag fick fast du dog även med alla livs uppehålande apparater . Ljudet av din flat line kommer jag nog aldrig att glömma fy vidrigt , snabbt stängde sjuksöterskan av ljudet  och till slut stänge de även av alla apparater ja ärrad är vi alla efter din död min underbara hoppas att det blir lättare snart love you allways din Delicia
                                                          

Inga kommentarer: