söndag 4 september 2011

Sunday !!!!

Vaknade ganska tidigt som vanligt hade behövt sova lite mer men nepp hade satt upp 3 mål idag tvätta, plocka lite ogräs som jag har retat mig på hela sommaren sen spruta det värsta med ättika sen olja resten av däcket blir ledsen när jag inte gör något över huvud taget  och så har det ju varit i flera månader orkar minsann ingenting , jag kan nu med gott samvete nu klämma en film och slappa hel jobba vecka framför mig .. Denna helgen har varit tyngre än andra shit vad du är saknad min underbara jag skall nu efter samtal med Maria skaffa 2 lådor en lite större till lite kläder och en liten som skall heta pappa låda där skall jag lägga klocka , plånbok , nycklar snusdosa mm smått vi kan ta på och minnas sen skall jag tömma lite i garderoben fick panik innan i veckan när jag såg alla dina kläder och fick genast stänga till det men skall nu ladda för detta jag måste ju gå vidare han kommer ju inte tillbaka även om jag sparar kläderna i 100 år ..
Saknaden och tomheten är värst , jag saknar våra samtal, din lukt , din röst ,dina kloka råd ,ditt lugn som jag har tagit över till viss del . Att vakna upp bredvid sin älskade är en lyx i livet som man tog förgivet ..
Älskar dig min Lars mitt liv är tomt utan dig men jag börjar nu att fungerar så smått utan dig vi har en lång väg kvar tror jag tills vi fungerar helt det förstår jag tack för att du har funnits i mitt / vårt liv ha det bäst i himlen love you allways Delicia

Inga kommentarer: