torsdag 15 september 2011

Smältan 5

Idag har jag varit på banken och nu är jag en stolt husägare till fastigheten Smältan 5 kändes ganska konstigt att skriva på allting där ditt namn stod innan eller våra namn stod men det känns så bra att jag inte behövde sälja denna underbara hus som du har snickrat med kärlek till din familj och jag skall göra allt i min makt att ta hand om det tack älskade Lars för att du gjorde så mycket som du bara orkade in i det sista för att vi skulle ha det bra ....
Idag har jag inte gjort många knop på jobbet känns det som men lite har man nog gjort ändå nu skall jag glo lite på tv ikväll börjar NY Ink skall bli spännande , måste oxå packa lite snart till stooora staden .

Hejsan min älskade har svårt att fatta att du är död ,du åkte här ifrån i en ambulans sen kom du aldrig hem igen du älskade din familj och ditt hus över allt i livet så ledsen att du inte kom hem igen fysiskt fast vi vet att du är hemma nu på ditt sätt , du är min hjälte i alla lägen kämpade som bara den och aldrig klagade på din situation saknar dig så att det gör ont love you allways din Delicia



  

Inga kommentarer: