onsdag 28 september 2011

Plötsligt så händer det !!!

Jobba , jobba på livs idag dagen gick snabbt tack o lov tråkigt med dryga dagar på jobbet dessa dagar som har gått tänker jag mycket min änkepension är snart slut tekniskt sätt inte men tiden springer så snabbt förbi och då måste jag nog börja kolla efter ett nytt jobb vad vill jag ??? vad är mitt kall i livet ?? jag är en bra människa en bra arbetare men vad fan vill jag bli det är frågan är undersköterska i botten men vill inte till den dela av vården igen , är jag kapabel att söka nytt jobb efter denna trauma och sorg jag går igenom ?? Min arbetsplats är en bra arbetsplats men tyvärr omöjligt att komma något vart lönemässigt och det är ju min uppgift på jorden att utvecklas som människa och det är jag lite dålig på just nu . Skulle söka jobb på SOS men det gick inte måste ju vara svenskt medborgare och det är jag inte det hade varit ett spännande yrke , undrar vad det krävs att vara en koordinator måste säkert vara sjuksköterska orkar inte plugga , ja många frågor har jag undrar om jag får svar huvud saken att jag klarar av att behålla mitt hus och ha råd att leva . Åh vad jag önskade att du levde min fina man jag har ingen att bolla såna här frågor med du var så klok och hade svar på alla mina frågor jag saknar våra långa djupa samtal .
Fick just ett sms en vän som jobbat på DA men fick nytt och nu har fått heltid på ett annat och stormtrivs GRATTIS TILL DIG !!!! detta förtjänade du <3 kärlek & ljus till dig jippi !!!


Ja livet är ju så härligt det kommer att bli bra en dag jag kommer att tjäna mycket pengar så att jag slipper det bekymret ja en dag händer det så nu skall jag skrapa min trisslott !!!!

Inga kommentarer: