tisdag 20 september 2011

Möten med Lisa,Lars och Marianne ....

Dagen började kl 10:30 vakande bada skummbad ggr 4 vi får passa på har bara dusch hemma sen till stan lite ärenden sen mot T centralen träffa syster som kommer dirrekt från jobbet ikväll skall vi se Lisa Williams detta skulle bli så spännande och nu kan jag bara säga det vi var med om kunde vi bara drömma om , jag är extended family medlem vilket innebär träff med Lisa en timme innan föreställning och då föreställde jag en sittning vi väntade utanför ett gäng med våra medlemskort visste inte vad vi skulle vara med om men efter en timmes vänt släppte de in oss tog kort på oss med Lisa och en autograf så lyckliga det räckte nu för vår del , mötte Olivia, Zack & Joel föreställningen börja kl 19 jätte bra platser ganska nära senen måste bara säga vilken underbar människa Lisa hon är så go skojig bara helt fantastiskt när det var 20 minuter kvar sa jag till killarna pappa kommer nog inte idag och just då sa Lisa ni 2 där just där res er upp ni har ett sånt ljus runt er jag har sett detta hela kvällen ville spara er till sist hon började prata om en moderfigur tänkte då nej inte jag får nog ge tillbaka microfonen men sen pratade hon om en dam som gillade sina skor men hade svårt att ha dem mot slutet , en bestämd dam men jag var tydligen mer bestämd och gick min egen väg och det var hon glad för  det är Marianne som välte vår bröllops bild dagen Lars dog och om fler ramar välter är det hon , sen kom Lars jag skakade hjärtat bultade skall nu försöka skriva allt jag kan komma ihåg är nu ganska tom på ord ..
Zack min son jag är så stolt över dig men du måste sköta din skola och lyssna nu inte med din musik så högt i
dina öron, bry dig inte om alla tjejer fast jag vet att det är svårt jag har ju oxå varit ung kille men du har hela livet på dig viktigare är din skola , Joel min lilla kille du måste börja prata om detta som har hänt ,du är jätte kreativ ta vara på detta , du borde vakna lite tidigare så att du inte kommer med andan i halsen till skolan varje dag i skolan ..
Hannah pappas flicka stolt över att du har ett jobb , börja betala hyra hemma och hjälpa din mamma och han tyckte att hon var för ung att tatuera sig hahahaha!!!
sen mig till sist Delicia you are the love of my life tack för att du har tagit hand om mig , känn dig inte tvingad att gå till kyrkogården så ofta jag är ju med dig över allt , du får lov att sälja huset det gör inget och du får lov att gå vidare och träffa andra män för att jag är ändå din största kärlek hahahaha han skämtade just så skulle min man säga han kommer till mig via musik och det stämmer så bra ibland kommer såna låtar som träffar så rätt . Hon sa att Lars var en otrolig familjär man och han tackade oss alla att vi var hos honom när han dog och tillsist tackade han Lisa med en puss på kinden That´s my man  har säkert glömt mycket men detta minns jag .
Tack Lars ,Lisa och Marianne för en underbar kväll kärlek och ljus till alla

Inga kommentarer: