måndag 12 september 2011

Monday bloody monday !!!

Vaknade imorse trött som bara den plocka på livs idag tycker att det är ganska gott ,men i packen finns det jobbiga energier jag vet jag inte skall bry mig men jag är som en jävla svamp suger åt mig allt , Jag tycker inte om  negativa människor jag har inte rätt att döma jag vet men jag gör minsann vad jag kan att hålla mig själv ovanför vatten ytan pallar inte mer måste minsann få tummarna ur röven och söka nytt jobb ..över tid nästan en timme nu är jag banne mig helt slut hem laga gourmet middag fläsk file i smör deg och pommes magen kurrar som bara den har bara ätit min Modifast idag vrål hungrig .
Hannah har varit iväg och gjort sin tattoo idag för att hedra sin pappa så vackert det blev ....
Idag saknar jag dig som bara den , du är död ,du är död jag kan komma på mig själv flera gånger om dagen säga detta till mig själv jag vet inte varför jag gör det skall väll försöka intala det ofattbara att du inte finns du är död du kommer inte hem igen , jag kommer inte att få prata med dig igen så svårt att greppa ,fatta , förstå därför får jag ta orden i min mun gång på gång för att hjärnan skall koppla detta  helvete som har hänt oss .  Jag älskar dig min vackra fina man tack för att du har funnits för mig behandlat mig med respekt och älskat mig och våra barn , love you now and forever din Delicia

In loving memory Daddy <3



1 kommentar:

ghoosthouse sa...

Hej.
Jag kopierade frågorna och klistrade in i ett eget inlägg och sedan skrev jag mina svar innan jag publicerade. Finns ingen länk man kan använda vad jag vet.
Lycka till