lördag 24 september 2011

Missing U !!

Lisa sa att Lars kommer till mig via musiken och det kan jag bara hålla med om när jag tänker hårt på min man har musiken på då kommer oftast såna klockrena låtar ibland blir jag glad av dem ibland träffar de rätt i hjärtat och då forsar tårarna just det hände idag när jag skulle hämta Zack han sov över hos en vän igår så denna vägen brukar jag inte köra men just denna dagen kom det massor av bilar alla i märket FORD MUSTANG och det är just den bilen min älskade gillade mest av alla bilmärken vi hade just en sån bil i en dödsannons och längtade att bli frisk för just en Ford Mustang skulle då köpas efter transplantation och till frisknanden . Måste ha varit en träff med just dessa underbara bilar och om jag hade kör 5 minuter innan eller efter så hade jag aldrid sett dem så ja tecken finns överallt om man är uppmärksam nog att se dem och just då spelades låten Bye bye Hollywood hills på radion och boom jag träffades av alla dessa tecken , jag är så tacksam för dessa små tecken livet blir ju lite enklare när jag ser dem hade nog haft det svårt att fungera om de inte hade funnits eller om jag inte kunde tolka dem .
Hej min fina underbara man jag vet var du är idag hahaha vilken av de fina bilarna åkte du med kan man bara undra jag ärså glad att du skickar dessa små tecken till mig och barnen det gör livet lite lättare att leva jag saknar dig så att det gör ont i min själ även om det snart är 8 månader sen du dog så känns det lika jobbigt , tack för att du har funnits i mitt liv love you allways din Delicia







Inga kommentarer: