måndag 26 september 2011

Måndag !!

Måste börja bloggen med att berätta att internet/blogg vän  AC har vaknat efter op så fantastiskt jag har bubblat hela dagen så glad jag är för deras skull 2 vackra lungor så underbart , vi längtade så att Lars skulle vakna men nu är vi glada att han aldrig gjorde det och det kunde han knappast gjort heller läkarna hann aldrig stänga hans sargade kropp som var nog bra i och med han fick opereras så många ggr , jag kan nu lätt säga att det är skönt att detta hela är över min älskade behöver inte lida mer .
Jobba, jobba åh vad det är länge tills nästa gång det blir långledigt synd att man inte kan jobba 2 dagar ledig 5 helgen tar slut så snabbt ,det är en vecka sen imorgon vi pratade med älsklingen via Lisa Williams kan knappt fatta att detta hände oss tänk just vi av alla i hela teatern ganska ofattbart om man tänker efter, i och med Lars talade om att jag inte skulle känna mig tvingad att gå till kyrkogården och att han själv inte gillar att följa med då sa jag till honom att stanna hemma för att jag skulle dit hoppas att han lyssnade kändes lite dumt när jag satte mig i bilen att han skulle stanna hemma . Jag tycker att det är trevligt att gå till din grav tända ljus ,fixa växterna men sen när jag ser hans namn på gravstenen det tycker jag däremot är riktigt jobbigt . Jag älskar tanken att du är med mig överallt kan gå och mysa om dagarna nu ser du var jag jobbar och att jag aldrig fick pakerar bilen hahaha!!! för att jag inte vågar , men toa besök då brukar jag oxå säga vänta här så min skyddsängel jag kan nu inget dölja väsk köp , godis intag ja allt men det gör inget jag har hellre dig med mig än inte alls .
Love you my love now and forever <3                   

Inga kommentarer: