onsdag 7 september 2011

Kungsfjäder!!

Så trött man kan vara , hösten är inte min favorit årstid och inte vinter heller aldrig utvilad känns det som bättre på jobbet idag fast jag hellre hade legat i min säng hela dan och klämt en box eller 2 . Kl är 17:50 och jag har redan mina pyjamas på mig och ligger under täcket .
Jag har ju bestämt att börja träna men jag tror att jag börjar med mina armar skall se om jag hittar min mans kungsfjäder måste ju ha granna armar om den skall prydas med min sugar skull om ett par veckor tänkte köra 2X50 såna om dagen .

Kungsfjäder 




Imorgon skall vi till Osby efter jobbet en vän skall öppna ny studio tillsammans med en annan kille skall bli skoj att se  fint de har gjort det  och vem vet en tid kan ju bokas för er som kanske tror att änkan har flugit i taket och skaffar en massa tatueringar jag skall ha 3 st nu och sen skall jag ge blod i Mars sen får vi se detta är något jag har velat länge och nu vet jag att man kan ju dö när som och det är viktigt att man gör saker i livet skjut inte upp saker för en dag kan det vara för sent ,min älskling levde lite så han köpte sin Porsche , tatuerade sig , badade fötterna i spegeldammen i Washington DC ..
Älskar dig min fina hoppas att du har det bäst i himlen love you 4 ever






Inga kommentarer: