torsdag 8 september 2011

Invigning Suckerpunch Tattoo!!

Igår kväll skulle jag köra med min mans gamla kungsfjäder hade tänkt mig 2 X 50 men klarade bara av 30 My Lord...... så det blir nu 30 om dagen tills jag kan öka lite , jobba, jobba ,packa, packa,packa hela dagen på livs är oxå banne mig en träningspass skall nu in i duschen sen vidare mot Osby invigning ikväll i vännens tatueringsstudio skall bli jätte trevligt ..



Saknar dig min fina man du finns med mig i varenda tanke varenda sekund av dygnet önskar så att vårt liv hade inte behövt sluta där den slutade, du om någon njöt av dit liv för fullo och in i det sista klagade du aldrig på att du inte kunde andas ,jag skall nu leva mitt liv till max , njuta av det stunder man kan njuta men jag kommer nog att klaga lite , lite gnäll kärring får jag vara. Tack för att du har funnits du får följa med till Osby ikväll jag vet att du ville ha fler så nu får jag ju stå för det Love you lot´s n lot´s din Delicia

3 kommentarer:

Therése sa...

<3

Kicki sa...

Har gett dig en Award för din blogg som finns att hämta i min just för att denna blogg berör hjärta och själ. Kram Kicki

www.kicki-lever.blogspot.com

Delicia sa...

Tack fina Kicki att bli kvar efter Lars död är den svåraste uppgift universum har givit mig <3 men hur skall jag hämta den ??