lördag 10 september 2011

Hur gick det sen !!

Jag nu har jag sovit en stund blev trött efter filmen jag och Hannah klämde , vi tittade på film tills 2 inatt Water is for elephants så bra oxå Hannah, jag och Evan men där missade du en bra film Evan hahaha!! hon sov ju mest.
Ja nu är det helg helgerna gillar jag mest för att ligga och dra i min säng titta på tv och film och sova annars tycker jag helger är jobbiga saknar min kärlek oftast så mycket på helgerna antagligen har mer tid över att tänka kan jag tro ..
Emma min arbetskamrat var i Löddeköpinge och gjorde färdigt sin tattoo och då såg hon min och skickade en bild så nu har jag sett min fina blivande Sugar skull och den representerar mig 3 st blommor som är mina barn som mitt allt , solrosor som jag hade i min brudbukett och indianfjädrar jag är 1/4 cherokee indian jag kan bara säga It´s made 4 me , skall bli skoj att se den nästa helg ..
Jag kan bara undra hur det gick sen för alla jag har träffat de nästan 2 månader vi var på Sahlgrenskan /Johannesvillan i Göteborg ni finns i mina tankar vi var ju igenom samma oroligheter och vi alla var på intensiven med våra anhöriga unga paret som hade en dotter på Tiva ni grät oftast prästen var och pratade ofta med er jag hoppas att er dotter lever och busar , dubbel lungtransplantationen ifrån Gotland den 23/12 vilken julklapp så underbart vackert jag hoppas att du mår bra jag har aldrig träffat dig men din man och jag växlade ofta ett par ord vissa dagar när man orkade ,hjärttransplantationen ifrån Norrland du som aldrig varit sjuk innan ung kille i 20 års åldern sen bara blev ditt hjärta så sjuk du repade dig bra och kom till transplantations centrum åh vad jag längtade dit men min Lars kom aldrig så långt , familjen ifrån Stockholm som vi firade jul med flickan hade levercancer enda chans för överlevnad var en ny teknik spruta in cellgifter i tumören någon ny metod jag hoppas och ber att detta blev bra och att du lever , sen min vän ifrån Island du delade rum med min man och hade bott i Göteborg sedan Augusti fick ett hjärta i November var så så sjuk op gång på gång och när jag såg dig gå med hjälp ifrån sjuksköterskor grät jag av lycka och fick nytt hopp för min älskade din fru och jag åt middag ofta och delade våra hektiska liv på intensiven med varandra sen fick du åka hem efter 7 månader på sjukhus den 1/2 - 2011 samma dag som min man dog hoppas att ni alla mår bra det finns många , många fler som jag har träffat och ni alla finns i mina tankar kärlek &ljus till er alla .
Jag saknar dig min Lars hoppas att du har det bäst i himlen love you always din D

my next 1

Inga kommentarer: