måndag 5 september 2011

Helt färdig !!!

Vakande i morse stängde av klockan gott det är Söndag snoozade 2 ggr till tills jag kom på att det var Måndag ååååååååå vad det blev jobbigt ,jobba, jobba shit vilken tung dag är verkligen omotiverad att jobba nu för tiden hoppas verkligen att någon slags motivation kommer tillbaka och det är snart ,jag har nu laddat lite idag och tänkt på att packa ner Lars kläder i ett par lådor inte idag eller imorgon men har nu börjat tänka mig det FAN......min man är död , min bäste vän , den bäste älskaren är borta har lite svårt att greppa detta han kommer inte hem igen min fina Lars borta för alltid .
Samtal med Zacks läraren efter skolan det kommer att bli tufft för killen att komma ifatt detta men han kommer att fixa detta tror jag i alla fall men det kommer ju att bli mycket för honom fram över ..
Lite kul idag Firma fest Glenn Wish , BBQ och Björket kan det bli bättre Nej ..... skall bli toppen kul 2/12

Älskade Lars har nu en svacka saknar dig så jätte mycket fast jag försöka komma igång , jag skall försöka börja träna fast det känns motbjudande just nu , jag är på fest rätt så ofta och mer kommer det att bli , jag skall nu äntligen göra min sugar skull som jag har tjatat om länge och jag skall ha solrosor som jag hade i min brudbukett, jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att du skulle dö fast jag tänkte tanken någon gång under denna tiden , jag gör så gott jag kan med våra barn fast du var det som var bättre på detta med uppfostran ,tack för att du har funnits i mitt liv , hjälp mig fixa livet nu utan dig ha det bäst i himlen min underbara fina din Delicia



Inga kommentarer: