söndag 18 september 2011

Hässleholm - Stockholm

kl 10:20 började vår resa mot huvudstaden vi skulle åka Veolia det tar 4 timmar och kostade 800 kr för oss 4 billigt kan man säga men gud vilken skildnad på åkande tillbaka till 80 talet skumpand var otroligt imponerad av att jag hade kaffe kvar i koppen när jag kom tillbaka till vårt kupe´men spillde det senare i knäet när jag skulle dricka det hahaha!!!! Olivia hittade oss tillslut sen tunnelbana till Vällingby handla så att vi kunde äta goda hamburgare till kvällsmat och fin besök blev det Valdo och Thomas dessa grabbar har jag bara hört så fint om och kan bara säga att syster min har superb smak både i pojkvän och pojkvän .

Imorgon skall vi bara kolla lite i affärer sen softa på kvällen skall det lagas Indiskt mumms låter helt underbart . Thomas kommer på middag imorgon med , nu blir det IDOL en man känner är på slut audition heja Robin vi hejar ändan från Stockholm ...

Hej min fina älskar dig och saknar dig hoppas att du visar dig på tisdag men om du inte gör det så är det ok men det hade varit toppen så Maxim Teatern den 20/9 kl 19 be in time my darling we will be waiting love you allways din Delicia

Inga kommentarer: