tisdag 27 september 2011

Härligt .....

Jobba jobba jag börjar mer och mer inse att jag måste börja se mig om vad ödet har för mig eller det kanske kommer ett tecken när jag är mogen vad jag skall göra i livet och jag tror inte att jag finner det på DA jag har de bästa arbetskamrater i världen och utan dem och mina privata vänner hade jag aldrig redat av allt detta som har hänt i mitt liv men jag vet nu att när det tecknet kommer då kommer jag inte missa de tåget ......
Efter jobbet körde jag till Sösdala för att träffa en fd arbetskamrat träffade alltid henne som hastigast på Maxi efter hon har slutat på jobbet så nu blev det minsann både middag , kaffe och en massa snack om våra änglar jag har skrivit detta så många gånger förut men nu säger jag det igen jag är lyckligt lottad att ha så många vackra fina vänner i mitt liv ni är alla guld värda och jag hade inte klarat mig utan er tack för att ni alla finns kärlek & ljus till er puss och kram
Angel feather
Hej min underbara vackra man idag på fikan så fick jag fångade jag ( angel feathers) ängla fjädrar som Lisa oxå pratade om tack för den har tejpat in den och kommer att sparas för alltid tack , så orättvist att du dog men skönt att du nu slipper att lida du är så enormt saknad och livet är så tomt utan dig , du är min man ,livkamrat och nu min skyddsängel love you forever din Delicia

Inga kommentarer: