söndag 25 september 2011

Gåvan !!

Idag läste jag att min internet/blogg vän kommer att få sina lungor idag blev så lycklig att jag grät en stund minns den otroliga lycka när läkaren talade om för oss att det fanns organ för oss en total lycka spred sig på TIVA bland både personalen och Lars & jag kändes som en dröm vågade inte hoppas för mycket för att det fanns ju en risk att de inte skulle passa ,men lyckan var så enorm jag ville bara ringa aftonbladet eller något Lars ville inte att jag skulle ringa barnen för han ville inte att de skulle få ett samtal senare att de inte skulle passa men jag sa till honom nu har vi vetat detta i över en timme jag måste berätta annars spricker jag och om de inte skulle passa får vi ta det då ..
Så mina böner idag går till Anna-Carin din fina vackra nya lungor har äntligen hittat dig är så lycklig för dig och din familj detta kommer att gå bra . Kärlek & Ljus till er , alla duktiga sjukhus personal och till donator familjen som har det så svårt Gud kommer att ta hand om er alla stor kram Delicia
Blir inte mycket gjort idag har en massa tvätt maskinerna går i ett måste bli kvitt denna högen under tiden tittar jag på Sons of Anarchy box 3 , Joel skall iväg och bowla med en vän då sticker jag till kyrkogården och tänder ett ljus till min goding annars blir det chilla på hög nivå på Svartmannagatan idag har en hel jobba vecka framför mig ..
Hej min fina minns det som igår lyckan i dina ögon dagen dina organ kom så många tankar som gick runt i våra huvuden vi hade en chans att fortsätta våra liv ihop jag visste inte då att de ord vi sa till varandra skulle vara våra sista ord vi sa , min kärlek till dig har aldrig varit så enorm du krigade in i det sista att komma tillbaka till din familj . min förlust är så stor att jag kan inte beskriva med ord , jag ångrar inte en sekund av våra liv tillsammans du är min styka , mitt liv min hjälte det har varit en ära att vara din livskamrat och bara döden kunde skilja oss åt din för alltid Delicia
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh fina Anna-Karin....äntligen!! Det nästan svider i hjärtat på mig...så nu är det bara jag kvar...tänker mycket på dig Delicia - varje gång jag dricker mina drycker...
Kram
A m alfa1

Delicia sa...

Hej finaste A dina vackra lungor kommer att oxå hitta dig tänker på dig mycket oxå all kärlek & ljus till dig , så skönt att höra ifrån dig <3