fredag 30 september 2011

Friday thank God!!

Idag vaknade jag i tid infattning hela dagen nästan ganska kul faktist lite synd att det dröjer flera månader innan man kommer dit igen och då är man på noll igen , nu är det bara så gott att det är helg jag och en vän har bus på gång skall bli så kul lääääängtar !!!!!
Men först  träff med finaste syster en stund innan hon tar tåget mot Stockholm sen kommer vi ju inte ses förrän lillejul afton , Hannah kommer hem imorgon hon har varit iväg ett par dagar gott att ha alla ungar hemma på samma plats fast de är stökiga slarvpottor så är det skönt att ha dem hemma ..
Ja nu är det fredags mys som gäller pizzan redan nere nu är det slappa på hög nivå ha det gott alla Kärlek & Ljus till er alla

Hej min finaste svårt att tänka mig att det är 8 månader sen du dog imorgon  tiden går så snabbt förbi en jag saknar dig så otroligt mycket men gör mitt bästa att klara av detta love you allways and forever din Delicia

Inga kommentarer: