fredag 16 september 2011

Friday at last ..........................

Jobbe dagen slut tack gode gud så skön ner och tanka bilen fylla på luft i däcken skall ju till Löddeköpinge imorgon skall bli så spännande har längtat så nu minsann är det dax , måste nu resa mig ifrån denna säng packa plocka så att vi kan bara åka till Stockholm och ha det gott i ett par dagar måste bara kräka ur mig som sagt innan när jag har kräkt i min blogg var det inte så populärt men här får jag skriva vad jag vill jag nämner inga namn här kommer det blä, blä..........

Jag tycker att du skall passa dig otäcka människa en dag kommer dina falska ord slå dig i flabben så hårt så att du kommer att undra vad som har träffat dig och jag kommer INTE tycka synd om dig ,  det är skandal att du stör mig så  .Empati är något du saknar nu ångrar jag mig jag tycker synd om dig att du är så liten på jorden att du måste sprida din otäcka negativa energi på alla som försöker ha en bra dag .

Hej min fina man har saknat dig idag man kan undra kommer jag någonsin över detta ?? kommer mitt liv bestå av total tomhet för alltid ?? jag tror inte att jag kommer att kunna  älska en annan person som jag har älskat dig jag kan bara hoppas att jag finner en slags vardag efter detta hemska , det går sakta framåt och du har snart nu varit död i 8 månader kan inte fatta var dessa månader har tagit vägen känns som igår som du lämnade denna jord . Love you allways din Delicia

Inga kommentarer: