torsdag 29 september 2011

Försov sig !!

Klockan ringde 06: 15 så tidigt jag tror jag snoozar vaknade då 07:15 undrade var ringsignalen blev av japp jag hade försovit mig , tur att jag bor nära min arbetsplats och håret inte var i ett behov av en tvätt på med kläderna ,borsta tänderna sparka upp Joel var på jobbet 07:35 skönt bara 5 minuter försent bumms iväg till möte ingen frukost fick med mig lite kaffe tack gode gud för den annars hade det varit lite jobbigt , efter mötet skulle jag vara på infattning det var inte igår säkert 2 år sen eller i alla fall 18 månader sen lite grann ring rostig var jag och snabbt gick det inte men kul att göra annat . Ja denna dagen varit lite slö och bak o fram det blir nog så när man försover sig , fick jätte huvudvärk efter fika med så nu ligger jag i min säng som vanligt och orkar nu inte röra mig får väll ut och se om det är något ätbart i kylen sen blir det nog tidig kväll för idag är kärringen sliten .
Hej min fina man hoppas att du har haft en bra dag i himlen , du är saknad här på jorden älskar dig som bara den

Inga kommentarer: