tisdag 6 september 2011

Broken Heart !!

Vaknade i morse ont i mitt hjärta shit när skall detta onda minska ??? var helt förtvivlad i morse trodde aldrig att jag skulle fixa denna dagen men blev ju bättre efter tömning av tår kanalen ,var på livs hela dagen ibland är det ganska skönt att vara där ganska mycket lugnare än på recept sidan. Saknar dig Alfa 1 tänker på dig mycket hoppas att du mår bra stor kram till dig som kämpar så snart kommer dina fina lungor kärlek & ljus till dig och din familj . Då får jag väll passa på att säga till ALLA ca 750 st som väntar på nya organ och alla ni som är på utredning och de som väntar på utredning ni är mina hjältar skänker min varmaste kärlek till er så lång jobbig väntan för er och era familjer var starka och ge inte upp hoppet fast det är så jobbigt vissa dagar jag beundrar er ALLA ......

Tortillas till middag det var super gott nu skall jag minsann bara ligga och dra snart damma av min crosstrainer det skall nu börjas träna usch , tvi och fy vad jag inte ser fram emot detta men jag kan inte heller se ut som en boll hela mitt liv

Hat&Kärlek förhållande 

1 kommentar:

titti sa...

Hej och god morgon gumman.Du ska veta att jag tänker på dig ofta och allt du varit med om.Tänk vad stark man kan vara fast man inte tro de,ibland är de ju ett måste fast man inte vill vara stark.Detta gå framåt fast de tar tid.Som jag vet har du ju läst min blogg om att döden är den väsrta sjukdommen,de förföljer oss hela livet,,var rädd om dig å de dina,,kramisar