fredag 23 september 2011

Besök ifrån Götet !!!

Jobba , jobba uppe i tid för en gångs skull fixa äta frukost , väcka Joel ja jag har gott om tid trodde jag och ändå kom jag till jobbet 5 minuter försent men men går oftast in 5 minuter innan så det får jämna ut sig märkte att det var lite att göra idag så då tänkte jag kompa 1,5 timme det kan behövas kom hem ifrån Stockholm i Onsdags huset ser ut som bubblan och vi skall få besök ifrån Göteborg Maria med familj jag har inte sett Maria sen begravningen så det skall bli skoj att träffas igen sen fyller lille Max år hurra hurra för Max idag !!!
In på Maxi shit är det redan så mycket folk sprang och köpte allt som stod på listan och ut därifrån så fort som möjligt .
Hej min fina vackra man jag pratade med dig i bilen idag nu känns det lite extra när jag vet att du finns på riktigt runt om oss alltid så häftigt , men jag saknar dig så otroligt mycket jag hade kunnat göra vad som helt för att bara hålla din hand ,tänk att jag skall leva hela mitt liv utan dig , du får besöka Olivia hon var lite rädd innan seansen men blev så ledsen att du inte pratade med henne . Love you 4ever din Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Tycker det är så coolt att du vänder dig direkt till din man i din blogg:). Underbart!
Gör allt som känns bra och rätt för dig själv och dina barn, strunta i vad andra tycker, och ni kommer att ta er igenom sorgen. För sorgen måste man igenom; det är en del av processen att bli någorlunda hel igen.

Kram
Lotta