måndag 12 september 2011

AWARD !!!




Tack Kicki för den fina awarden

Kicki har givit mig awarden med motiveringen:

En blogg om livet som kämpande vid sin partner och att sedan förlora denna efter en lever och lungtransplantation. Om livet som måste gå vidare trots sorgen och saknaden. En blogg som verkligen berör hjärtat och själen.

Med awarden följer vissa uppgifter.
Jag ska länka till den som givit mig den fina awarden,
svara på fem frågor och sedan ge awarden vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?

Mest som ett minne av vår resa till transplantation , nu som egen terapi efter min älskade mans död 

2. Vilka bloggar följer du?

Jag följer lite olika bloggar som har hittat mig och ett par som jag har själv hittat 

3. Favoritfärg(er)

Rosa,Orange ,Lila många många fler färg gör mig GLAD 

4. Favoritfilm?

Det finns så många bra kan inte välja 

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka & varför?

Jag har inget speciellt land jag drömmer om att åka till bara det finns sol & avkoppling , men en hemresa till USA hade ju inte varit helt fel

Jag vill nu ge vidare denna award till:
En arbetskamrats fru som skriver om sin familj och får vardagen att fungera med en hjärtsjuk dotter 

En blogg jag hittade genom en vän om en kvinna som krigar ,jag beundrar dig var stark och ge aldrig upp 

En lever transplanterad 2 barns mamma med upp och nedgångar blir glad varje gång jag ser att hon uppdaterar bloggen 

Min fd arbets kamrat vi har känt varandra länge och har jobbat på 2 arbetsplatser tillsammans om hennes familj ,  nu mamma till 3 fina barn 

Helena hittade nog mig hon berättade om hennes akuta väntan på Norden listan efter en lever , där min man tillslut oxå hamnade , nu följer jag hennes väg efter gåvan hon fick tack Helena 

Tack så jätte mycket Kicki för denna AWARD jag blev så berörd att du tänkte på mig .... Och alla som nu har fått den av mig ge den nu vidare 

Kärlek & Ljus Delicia

Inga kommentarer: