lördag 3 september 2011

Äventyr !!

Idag skall jag åka till Älmhult en del folk att träffa på min lista idag en del träffade jag som inte var på listan men så nöjd med min dag fylld många olika känslor , började min färd i morse vid 10:30 mot Ikea och träffa en gamal klass kompis som skulle sälja vid ett loppis utanför IKEA hade inte kört länge innan jag började gråta av okänd anledning klarade knappt av att köra nästa stopp inte planerat Osby Marie min älskade vän bor där men var nu inte hemma då Anton fick trösta galen änka med kaffe och snack om tatueringar , vidare mot Älmhult hittade Carina direkt fick efterlängtad Bamse kram jag blev lovad och lite loppis saker mycket att prata om sen sist vi träffades goa du du är så fin tack för att du finns <3 kaffe träff få vi boka in en dag sen vidare mot Maria en ofrivilligt ensam som jag våra klippor /livskamrater finns på andra sidan och vi skall nu träffas detta kan bara bli bra hittade bums stort hus bredvid min styvfars gamla hus tänkte genast herre gud vilket stort hus att städa det tillhör inte mina favorit sysslor dörren öppnade och vips så öppnades våra liv till varandra våra män dog på olika sätt men våra sorger är desamma shit vad vi och våra barn  har fått genomlida och vi står helt otroligt känner igen sorgen i våra små barn som kommer kanske inte att minnas sina pappor när de är äldre så grymt när man tänker efter , Tack Maria för en underbar dag och fler träffar kommer det att bli . Kl 17:30 shit vad det blev sent kvällsmat och lördagsgodis planering på vägen hem svängde inom Osby igen måste ju träffa min Marie hon flitig som vanlig målande på sitt ny snickrade garage som hon gjorde förra helgen shit kvinna önskar att ag hade en promille av ditt energi en kopp kaffe 2 snabba cigg lite tårar till och några skratt tack för att du finns älskar dig min vackraste vän som pyntade mig vackert till vårt  bröllop sen höll mig uppe till din begravning ..
Nu mot Maxi sen vidare hem varit iväg HELA dagen Tack Dafgård och Billy för maten och nu Estrella för efterätt ..
Hej min underbara ängel kände att du var med mig hela dagen har jag nog inte riktigt gjort innan men från jag vaknade fanns du med mig idag skönt att känna din närvaro tack för det jag gillar det kanske därför jag har varit så sentimental idag , ha det bäst i himlen love you 4 ever Delicia..
Tack kära Universum för att mitt liv är fylld av fina människor , jag är så tacksam för mina gamla som nya vänner som finns Kärlek & Ljus till er alla ...                

1 kommentar:

Anonym sa...

Har sagt det innan o jag säger det igen: -Mitt i allt så finner du ändå ett skratt. Du är helt otrolig, ett riktig hjärta är vad du är.

Nettan