torsdag 1 september 2011

7 months ago today ..

Gud vilken dag på jobbet inte så mycket att göra bara en skit dag stör mig på saker som jag borde inte ens slösa min energi på ,men nu skall jag börja kolla efter något nytt om det nu finns något på arbetsmarknaden nu för tiden känns som halva Sverige är arbetsökande ,måste ha ett bättre betalande jobb detta fungerar max ett år till sen är ju min änkepension slut ...

Idag är det 7 månader sen du dog 1/2 - 2011 19:35 ja nu ungefär fick Hannah & Zack på att du skulle inte klara det , du fick eget rum och din familj var samlade runt om dig vi var nog inte riktigt införstådd om vad som skulle hända fast vi förstod att du skulle inte klara detta och när du tog ditt sista andetag så var det som om vi tittade på tv så otroligt overkligt att detta kunde hända dig ,oss ........ja nu har det gått dessa månader vi klarar det ganska bra under omständigheterna tomheten kan vi aldrig fylla . Vi var på kyrkogården och satte dit din nya lykta det blev så fint och du skall minsann få en julgran till julen har vi bestämt du är älskad och saknad önskar att du överlevde detta vackra som hände till slut efter 85 dagars plågsam väntan men det var din tid att lämna jorden och kvar blev vi utan dig ha det bäst i himlen finaste du <3


 

7 månader = 213,057949 dagar

Inga kommentarer: