onsdag 10 augusti 2011

Sofias Änglar !!

NU har en hel del människor plus jag själv anmält mig och min familj till Sofias Änglar jag kan lätt säga utan att skämmas att detta hade bara varit så bra , min älskade har varit sjuk länge och jag hade mycket med barnen och deras brottning sen när läget blev akut då bodde vi bara här och gjorde inget annat och nu sitter jag i mitt fina hus och vet inte vilken ända jag skall börja . Jag kan bara hoppas och be att de väljer oss det hade varit magiskt

Änglar <3
Så underbara änglar ni är välkomna hem till mig , min källare behöver kärlek ......................

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar och tår för er. Om det finns någon som förtjänar ett nesök av dom så är det du <3

Delicia sa...

Jag kan bara hoppas av hela mitt hjärta att de dyker upp på min trasiga trappa , jag har fukt problem i källaren och har inte mycket pengar att göra något åt det jag försöker nu spara till en bättre värmepump så att värme finns där nere i vinter =)

Helena sa...

Vill berätta att jag oxå har anmält dig till Sofias änglar, och jag håller alla mina tummar och tår för att du kommer med!

Min syster har anmält mig till programmet och hör och häpna - vi kom med!! Men vi tackade nej efter mkt funderande. Vi har fortfarande varandra här hemma och det finns så många som förtjänar det mer, och en bland dom alla är du/ni! Jag hoppas, hoppas att ni kommer med!!! Kramar

Delicia sa...

Tack så mycket finaste Helena blev nu rörd till tårar =) hoppas att de skulle välja oss det hade varit en mirakel och jag har redan fått en mirakel hända i år när Lars fick sina organ jag kan nu bara be och hoppas nu och vänta och se

Helena sa...

<3