måndag 8 augusti 2011

Semester dag 6!

Idag hade jag tänkt städa stora rummet , damma,skura golv ,vaxa bord mm stora festen är på fredag skall bli skoj är lite låg idag saknar dig som attan varför skulle detta hända dig min Lars jag fungerar dåligt utan dig försöker skapa en vardag men lyckas liksom inte , jag är jätteorolig för banklån kommer jag att klara av detta själv ?? hela min buffert försvinner liksom med detta jä... konkurs skuld , lagfarten sen övertagning av lånen kostar säkert en stor slant att ta bort ditt namn ja allt kostar ofantliga summor av pengar som jag inte har .
Syster kommer den 10:e skall bli kul att hon kommer och liva upp det lite hård vecka framför oss party ,ullared det skall vi väll fixa , jag var och köpte en furminator idag en slags kam till katterna de fäller så förbannat fattar inte var allt hår kommer ifrån men efter 5 minuter på en katt såg jag herregud vilken hög och ja katten fanns kvar otroligt bra investering hoppas nu på mindre hår på golvet , möbler,kläder mm .
Ledsen i min själ jag får försöka göra något här hemma kanske blir det yoga ikväll fick en inbjudan på Facebook jag måste ju börja med något snart tjock som en gris börjar jag bli ,känner mig totalt o snygg vad kommer det att bli av med denna kärring ??? kan man ju undra sa flundran .......
Miss you like hell today my love please help me get back to normal .................

Furminator !!!

Inga kommentarer: