söndag 7 augusti 2011

Semester dag 5 ..

Söndag gick upp halv tolv var uppe inatt fick reda på att min farbror dog tog en stund innan jag somnade om inte gjort så mycket idag mer än tvättat gott med en slapp dag också , är lite orolig för min katt Alfons han skriker när man klappar sen haltar han runt i sängen usch min baby hoppas inget alvarlig men blir detta inte bättre så får vi till djursjukhus har ju ingen försäkring på Affe detta kan ju bli dyrt men en fond i Alfons namn skall finnas på katthemmet som vi adopterade honom på får väll ringa och kolla upp detta hoppas och ber att min älskling bara stukat höften vill ju inte förlora gosekatt .
Idag blir en säng dag med tv och film lite tvätt där emellan imorgon blir det städ fest med dom bästa på Fredag skall bli kul syster kommer ifrån Stockholm kan bara bli Nice
Min kära Lars nu har även Uncle Chris kommit till himlen måste vara en jäkla bra plats alla väljer nu förtiden att åka dit , jag saknar dig idag så in i vassen drömde att du låg bredvid mig i sängen kände hur du låg bredvid mig vaknade hastigt och såg bara Joel & Affe som susade gott bredvid mig , önskar att du inte behövde dö men nu lever jag på dina små tecken jag får och vissa dagar kan det bli en del ,ha det bäst du är djupt saknad love you allways din Delicia

Inga kommentarer: