onsdag 31 augusti 2011

Onsdag !!

Jobba , jobba snabb skyddsrond i morse sen plocka och packa fram till gyllene tiden 15:45 då vi får åka hem , snabbt hem och hämta bilen till kyrkogården och tömma Lars blomkrukor på vatten som det har regnat dessa dagar var oxå och tittade till Lars farmor och Farfar måste snygga till där med till hösten .
Inom Överskottsbolaget billiga gravljus måste ju bunkra upp nu börjar det bli mörka tider och då hittade vi en jättefin gravlykta och plastväxter så nu minsann skall det bli fint till helgen ..

Tack Linda V det du gjorde var ifrån hjärtat och jag skall skicka den vidare en dag när det är min tur detta berörde mig oerhört mycket stor Kram till dig

Brev på posten ifrån patient verket vi fick avslag fan oxå socialstyrelsen anser att det är helt ok att missa en lever cirros och det är ju skrämmande kan jag tycka , jag fick överklaga men vem har råd till en advokat ?? jag tillhör inte dem , jag är ledsen Lars jag gjorde vad jag kunde för att sätta dit de kräken som inte hade tid att sköta sina jobb de slarvar du dör vem skall ta ansvaret .. Jag kan bara vara så enormt lycklig att vi kom till Sahlgrenska och att de i alla fall försökte rätta till denna soppa , Tack finaste donator för dina fina organ hoppas att du har det bäst i himlen och att dina anhöriga klarar sig bra ......<3

Hej min fina Lars imorgon är det 7 månader sen du dog och 9 månader sen jag pratade med dig på riktigt utan talventil och påverkad av droger kan inte fatta att tiden gått så snabbt förbi , jag mår ganska bra visa dagar och har till och med fått lite mer ork till annat jag saknar dig så otroligt mycket och önskar att det inte behövde sluta så här Love You Always din Delicia

Inga kommentarer: