torsdag 18 augusti 2011

Näst sista dagen på semestern ..........

Vaknade kl 06.30 väcka barnen brygga kaffe ny dag , ja en ny dag utan dig  min underbara man hur skall jag klara mig det går runt det gör det , men banken säger att jag tjänar för lite pengar är nu lite orolig för allt runt omkring detta , barnen i skolan jag slö tittar på tv sen somnade jag om en sak som inte händer ofta jag har en ledsen dag det märker man så fort ögonen öppnas tomheten är större vissa dagar och idag är den stor . Vakande innan tolv duscha sen till Maxi behöver fiskmat det har jag ju aldrig gjort förrut köpt fiskmat på Maxi och det är ju inte konstigt om familjen har haft bland de största akvarieaffärer i Sverige som nu finns inte mer och jag har själv fått ta en del av denna konkurs genom en tradig skuld som kommer att äta upp alla pengar jag får efter Lars vad skall man säga ....................
Gick in till Maxi gråtande träffade en gammal vän kom ut där ifrån skattande träffade en annan vän jag mina schizofrena känslor upp och ner bak och fram börjar att bli jobbigt nu blir livet enklare eller skall det vara så här hela tiden så känns det lite meningslöst , nu till Åsa dricka lite kaffe snacka lite skit nu ganska utmattad , skulle vara med på yoga idag men har ont i min axel sen förra yoga pass ja man är ju vig som en kassaskåp .
Joel släppte nu bomben han vill sluta brottas jag har misstänkt det ett tag sen slaget i Köpenhamn men trodde ändå inte fult ut på det killen är duktig och har det men livet efter pappas död har ju satt sina spår hos oss alla .
Jag älskar dig min underbara Lars jag vet inte om mitt liv kommer att normalt igen efter denna trauma som din familj går nu igenom efter din bortgång jag kan bara hoppas och be att vi finner en normal gång att gå , du är saknad och det går inte en sekund av min dag att jag inte tänker på dig , hoppas att du har det bra i himlen din Delicia

Inga kommentarer: