måndag 29 augusti 2011

Måndag !!

Börja bloggen idag med RIP svenska farmor Asta tack för att du kom ihåg mig när vi var och hälsade på för ett par veckor sen KG tog emot dig med öppna armar ha det bäst på andra sidan // Delicia

Annars jobba jobba på som vanligt en måndag segt efter helgen som var hård men underbar gud så kul vi hade fler såna kommer nog fast varanan vatten tar vi nästa gång sen inte glömma vätske ersättningen då blir det nog mycket bättre dagen efter . Ringde banken jag får ta över lånen yey vad glad jag blev var lite orolig när de sa att jag tjänade för lite pengar fick hjärnan till att spela spratt med mig puuuu så skönt att de ville ha mig som kund på Nordea så nu kan jag säga ni har Sveriges sämsta öppet tider mellan 10-13 är det bara pensionärer som är lediga ....
Föräldrar möte tvi så tråkigt jag måste vara den enda mamman så vågar att säga detta öppet men får väll gå dit kan inte skylla på något nu Lars är död innan var det att man inte ville lämna honom själv när han var dålig så nu efter ett par års befrielse får jag infinna mig där ikväll bara det är slut innan CSI för att det går ju före så är det bara hahaha galen mamma det står jag för är inte någon bullmamma nu måste jag ladda till detta föräldrar träff ikväll känner mig utmattad innan jag kommer dit nästan på ..  You can do It !!!!!!!!
Love you my Love så tråkigt livet är utan dig i den hoppas verkligen att livet blir lite lättare har det så tungt vissa dagar och ständigt blir man påmind att du är död nu har man alla bördor helt själv och ingen att bolla med du svarar ju inte när jag pratar med dig älskar dig ändå love you  Delicia<3
Å lite till <3


Inga kommentarer: