lördag 13 augusti 2011

Lördag !

Vakande av att min goa tjocka katt slår på mig jag vill ha mat nuuuuu gå upp till slut gick jag upp vid 9:30 trotts många slabbedank igår kväll ,Härlig kväll kan jag bara säga allt blev så bra hamburgarna var vrål goda de kan man köpa igen utan tveka ,lite felbedömning angående våra cupcakes blev några över om vi säger så skickade med lite med några st hem igår men vi kan nog äta cupcakes idag och imorgon och till på måndag hahahaha !!
Tack Leila för alla dina fina recept jag lär utnyttja dem fler gånger mumms ...
Barnen de sover de var ute sent på festivalen och lär nog inte vakna förrän i eftermiddag för att sedan ner till stan igen ikväll ,Olivia är på möhippa i Halmstad men kommer tillbaka ikväll imorgon skall vi till Ullared en liten utflykt för dagen skall bli skoj att koma dit kanske träffa på Ola-Conny eller Morgan det hade varit skoj , på Tisadg börjar ungarna skolan nu är även denna sommar slut kan bara säga skit oxå jag avskyr höst & vinter tunga mörka tiden framför oss ser inte fram emot det om vi säger så ..
Jag saknar dig min Lars det går inte en sekund att du inte finns i mina tankar samtidigt som jag är ledsen att du dog är det skönt att det är över  , jag vet att det hade varit extremt svårt för dig att komma tillbaka efter denna enorma operation 2 organ byttes ut de sa att det skulle minst ta 18 månader för dig att komma tillbaka och de hade nog spenderats på sjukhus ,du var närmre döden än levande när du fick dina organ hade du kommit på transplantations listan tidigare hade utgången varit bättre det vet jag , jag hade nog inte orkat med att se dig plågas mer ,du kommer alltid vara den största kärlek i mitt liv och kommer alltid att minnas dig med stor respect och ära love you allways and forever din Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära du. det känns som du har så många goda människor omkring dig. Ta vara på dom. Och dina underbara barn. Du hittar på så mycket roligt och har ett jobb. Du saknar givetvis din Lars, men han har det bra i sin himmel. Själv har vi fått reda på att min man har haft en hjärtinfarkt i sitt nya hjärta, han mår inte bättre än innan transplantation :(( Så vi är kvar på ruta ett. Men ha det gott tänker på dig. Nytt hjärta nov -10

Delicia sa...

<3 styrke kram till er båda kärlek & ljus love Delicia