söndag 14 augusti 2011

Gekås !

Idag var det Ullared på planeringen upp med tuppen svälja lite kaffe sen köra , idag har du varit så i mina tankar shit fick svälja hela vägen upp tårarna var nära hela tiden vi skulle åka tillsammans förra året men då blev du dålig och jag vågade inte ta dig med så Hannah var hemma med dig och ni kollade på Arn tänk vad mycket vi har haft detta året som har gått förbi jag trodda aldrig att du skulle dö , jag trodde aldrig att denna sjukdom skulle eskalera så snabbt så att den skulle nästan leda till döden ....
Vi hade skoj handlade snabbt som vanligt sen var vi färdiga lite av varje ner i korgen notan slutade på 1800 det var inte så farligt tyckte jag för lite kläder till Joel , 2 sovsäckar , schampoo , balsam ,bakplåtspapper ja ni vet det vanliga plock på Gekås i år blev det trosor med Ullared tryck på skinkorna så fina så osexiga ja det passar mig så bra hahahaha!!! grabbarna köpte samma i kalsonger tyckte det var kul synd att du inte levde Lars för då hade du bane mig fått ett par du med det kan jag lova , vi köpte även nya solcells lampor till graven Olivia gick till graven nu och skulle sätta dem på plats det blir nog jättefint jag lovade dig bling Lars och det skall du få . Vi avslutade med sushi så gott dagen blev bra .
Saknar dig min finaste ängel så tråkigt att du skulle dö jag tror inte att jag kommer känna kärlek igen i mitt liv jag får panik av bara tanken av en ny man men det går i vågor vi får se vad som händer men jag skall först och främst ta hand om min familj som har en del sorg kvar och och kommer nog ha ett bra tag till , you are my one and only miss you like crazy and I am having a hard time getting on with my life without you , love you more than life it self yours allways Delicia

Pimp my car <3



Zack & Moster
Kaffe , Läsk paus


Fun Place !!


Inga kommentarer: