tisdag 30 augusti 2011

Föräldrar möte igen ..........

Nyss kommit hem var och handlade på Netto efter jobbet och det var visst 1000 andra människor oxå men skönt nu att vara hemma väntar nu på att ungspannkakan med kalkon och ost mumms ny variant är vrål hungrig .
Ny föräldrar möte ikväll kan bara säga jippi allt i repris från igår är inte riktigt pigg men efter maten kan jag nog vara det , Joel tog inte med sig väskan efter skolan han ville bara hem fick huvudvärk ville snabbt hem om man skulle spy sa ha tror att han har barn migrän , vet inte jag är ju inte läkare känns så bara men väskan tar jag hem ikväll sen skall det läsas igenom glosor =)
Har ättit är inte laddad vill inte usch nej men måste jag har lite små ångest har dåliga minnen sen förra klass möte för 2 år sen jag lovade mig själv aldrig mer och till alla involverade JAG VILL INTE SÄLJA KAKOR;STRUMPOR MM orkar inte och har inget intresse för detta ........
Miss you my love träffade en av Hannah´s gamla lärare på Netto hon sa några vackra ord till mig hon sa att när hon såg på oss så kände hon att vi var ett sånt par som skulle vara livet ut japp hon hade rätt vi hade nog levt ihop resen av våra liv om inte denna hemska sjukdomen hade inte kvävt dig , bara döden kunde skilja oss åt ,min vackra finaste hur skall jag leva resten av mitt liv utan dig ???

Kärlek & Ljus 

2 kommentarer:

Helena sa...

Livet är så orättvist:( Önskar du fick ha han kvar här på jorden!

Svar: Hahaha:) "Skidor i hallen" Lät roligt!!!:d

Delicia sa...

Varit på möte skönt att det är klart det blev inga kakor TACK !!!! Disco istället mycket blev Disco mycket roligare =)