fredag 26 augusti 2011

Fest i trädgården ....

Vaknade i morse åh så trött gick och la mig så sent har ju börjat titta på boxen Sons of Anarchy ja den är bra och nu börjar den att bli spännande , fick kompa idag från kl 13 så skönt att komma hem lite tidigare slappa lite innan fest i kväll och det skall bli skoj Åsa en vän skall med så jag får nog ställa fram resorb till man kommer hem sent ikväll , Hannah skall till Varberg hälsa på en vän och Zack skall till Björket så loppan får vara hemma själv med katterna och det gör han gärna skall ladda lite gott till honom att mumsa på ..
Ja vad skall man ha på sig det skall ju vara tropiskt värmei Skåne läste jag i Aftonbladet jag som hade plockat fram varma höst plagg vill ju inte frysa .
Älskar dig min Lars saknar dig som bara ,den du förtjänade att leva men det tycker ju alla som förlorar en anhörig men jag tyckte att du kunde vara kvar i alla fall hoppas att ni har party i himlen ikväll annars fårdu följa med till Lotta din för alltid Delicia

 Trevlig Fredag alla fina Kärlek & Ljus till er alla

Inga kommentarer: