lördag 27 augusti 2011

Dagen efter !!

Bakis dag det blev lite mycket igår Åsa & Jag delade en bag n box rose´vin hur det gick till det vet jag inte jag som inte ens gillar vin så både hon och jag är inte i form idag men så jätte kul vi hade , hela trädgården var full av folk alla satt på stolar eller filtar och  de underhöll oss men underbar musik jag tittade runt om jag kände någon en del ansikten kände jag igen är bara så tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv .....
Var bara tvungen att säga till fina Jessika att hennes bröllops bilder var det vackraste jag har sett och blev berörd av fina ord som sades just då spelades Kärleks visan den har jag inte hört sen begravningen och blev glad att den kom just ikväll så underbar låt som passar i alla lägen bröllop som begravning ..
Jag saknar dig min finaste du hade älskat att vara med denna kväll det var du på sätt o vis kände din närvaro så starkt , att höra människor prata om dig med sån kärlek är underbart du har berört många människor med din snällhet Lars och jag kan bara vara tacksam att jag fick 20 vackra år med dig love you allways din Delicia..

Summering av kväll Mixess Trädgårdsfest 2011 roligaste kväll på länge , bag n box bör ej tömmas på en kväll , Jessika Borg vackraste brud jag har sett , Tack Lotta Alfredsson för inbjudan längar tills nästa år .....
Mixess Trädgårdsfest 2011
Duktiga töser


Inga kommentarer: