onsdag 17 augusti 2011

Banken !!

Ja jag bokade in en tid med min bankman /kvinna via nätet för länge sen kom dit idag ja hon hade inte tid men försökte så gott hon kunde på 30 min vi skall slå ihop allt då blir det ett lån under 500 tusen inte mycket för ett hus om vi säger så men jag tjänar för lite hahaha detta är ett jävla skämt när skall detta sluta skall jag oxå behöva söka ett nytt jobb ????? Så nu Apoteket era löner är ett skämt min bankkvinna tyckte oxå det jag får nog kanske börja kolla runt efter ett nytt jobb jag är över 40 och tjänar under 20 ja nu säger jag det med min lön är ett stort skämt och jag skrattar inte ...... det är kanske dax för mig att gå vidare på alla sätt i mitt liv är det de du vill kära Universum ??
Jag kan bara hoppas nu att vi får bingo snart så att jag kan betala av allt vara skuld fri och ha en mycket enklare liv ,min goa syster har nu åkt vidare skulle stanna en natt hos sin farmor innan åka till Stockholm imorgon tack Olivia att du finns i mitt liv .
Jag skall nu ringa Ikano och vara mycket kaxig ... sen vi jag aldrig göra bankärenden med dem igen

Saknar dig min Lars livet är så fruktansvärt jobbigt utan dig i den , du hade alltid så bra svar på allt och livet flöt på fast du var sjuk , sen du dog har bara haft motgångar se nu till att denna förbannelse jag har försvinner är du snäll ,hälsa gudarna att det nu räcker love you allways din Delicia

1 kommentar:

Susanne K sa...

Kära du...jag ska be för dig att allt ska bli bättre!! Kram Susanne K